2012-08-29

Mai ideg :)

Az úgy volt, hogy a rendszeres gyermekvédelmi kedvezményhez mára bevittem minden nyomtatványt és másolatot, amit kértek. A hölgy átfutotta és rendben talált mindent. Már épp jöttem volna ki az irodából, amikor utánam szólt, hogy: Áááácsi! Itt van egy gyermek (Lívi), aki már nagykorú, rá nem igényelhetem a kedvezményt, csak ő! Nekem nem jár utána, akár nappali tagozaton tanul, akár nem! Ha neki szüksége van rá igényelje ő! Újabb nyomtatványok, újabb agybaj, iskolalátogatási papír, jövedelemigazolás, nyomtatvány a gyerektartásról,(amit mellesleg egyik nagy után sem fizet apjuk már 3 éve), stb..... Majd ha lesz időm, energiám és kedvem intézem tovább.

Másik agybaj!
Megyek Gréti tankönyveiért, hozzák is mondák, hogy "teljes árú könyvek 9935 Ft" Nézek nagy szemekkel, hiszen én 4 kölök után ingyen kapom kapnám, de neeeeem! Az nem úgy van,  itt teljes áron szerepelünk, biztos nem adtuk le időben az igazolást!
Holnap menjunk be ismét az iskolába és kérdezzük meg, hogy hova csatolták az igazolást az ingyenes tankönyvekről ...... Ha nincs meg kapnak egy másikat....
Gréti pedig már nagyon várta a könyveket....
amúgy minden más megvan már!

Jöhetne a suli, de még mennyi bonyodalom jön???
***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!